......

Vädret gör ju inte humöret bättre. Ska detta verkligen kallas sommar.. Tycker synd om er som her semester men även lite avis på att ni iaf får någon semester.
Jag är så trött i huvudet och energin är redan borta idag. O ikväll måste jag verkligen upp till hästen. Är ju bara Poppy uppe på betet nu eftersom Tequila är på inseminering.
Har haft lite uppigande kunder och fyrbenta vänner som man alltid blir glad över ett träffa. Lena överraskade med att komma med lunch idag riktigt gott. :)
Kan inte någon ge mig lite energi o livsglädje??
Imorgon är jag ledig. Blev de efter många om o men fick jag in folk som kunde ställa upp o jobba lite.. Aldrig lätt för mig att få ledigt som är ensam och jobbar 6 dagar per vecka.. Så imorgon åker jag och Fredrik iväg med Arina som ska Koras. Hoppas hoppas hon klarar det.. Fredrik ska gå med henne.

Kommentera här: