Öland <3

Helgen som var va jag och Fredrik på Öland i villavagnen. Helt underbart jag fick två sammanhängade dagar ledigt så vi kunde åka när jag slutat jobba på fredagen. Pappa tog butiken på lördagen så vi kunde vara på öland. Hade hoppats på ligga på stranden väder men så var de ej. Men de var helt ok väder med lite sol, moln o lite vind. Lördagen gick vi in till borgholm o kollade. Hade en lugn o mysig dag o på kvälen var vi ute o åt grill buffe. Riktigt mysig helg hade vi. <3
Sen dagen efter blev de en runda till borgholms slott innan vi åkte hemmåt..
Nu är man tyvärr till samma vardag igen.. Jobb jobb jobb o åter jobb.

En rökt räka innehåller räka o rök!!!!

Stranden utanför där vi bor nät vi ät på öland. <3 vackert.

Min älsklng, mitt allt.

Vackert
Borgholms slott
Jag på borgholms slott

Kommentera här: