cider och lchf

Cider drickare som man alltid varit då man ej dricker öl är cider något man lätt saknat.. Har äntligen hittat en cider med mindre kolhydrater i. Den heter Bright Xide. Man bör kanske ej dricka så många men någon är ju helt ok.. O jag vill ärna kunna unna mig en cider ibland bara för att det är gott. Denna är riktigt god i smaken och inte alls så söt som cider brukar vara. Helt klart en ny favorit. Ska avnjutas som riktigt kall. :P
 
Har även fastnat för ett rött vin som är RIKTIGT gott. Det heter some zin och är riktigt friskt och lätt drucket.. Lätt något som ska inhandlas inför helgen.. Fått lätt högsta betyg av mig ;)
 

Kommentarer:

1 Sophie:

Det ska väl finnas ett vin med mindre kolhydrater också? :-D Provat det?

Svar: Nej de har jag ej gjort men nu blev jag nyfiken.. Vet du vilket?Vin dricker jag ändå endel för de är ju inte allt för mkt kolhydrater i de. Hehe något får man ju unna sig! :)
Emelie

Kommentera här: