Krockad

I lördags på väg till jobbet blev lilla Brumme och jag krockade. :( Stackars Brumme blev skadad vid framhjulet...
En människa som verkligen ej borde vara på vägen körde in i lilla Brumme.. Han blinkade o körde ut när jag var jämte trots han hade företräde. Han visste nog ej trafikregler, företräde eller vad döda vinklen är för ngt. Jag väjde till andra väg halvan då jag kollat de ej kom möte. :( Men människan fortsätter o kör rakt in i lilla Brumme.. Jag kom 5 min sent till jobbet tur väl körde Fredrik dit o öppnade dörren i tid. Han ska vara väldigt glad att jag ej hade Hund i bilen då jävlar säger jag bara..
Nu står Brumme hemma i väntan på att jag ska kunna lämna den på verkstad. Måste ju få klartecken att hans försäkring tar allt. Men hur handikappad är man inte utan bil.. Man borde väl få låne bil från dag ett av den som körde på en?
O nont i ryggen har jag. Som att jag inte hade ont nog innan krocken. :(

Kommentera här: