Rallylydnad gång 2

Nu har vi varit på andra gången av rallylydnaden och det gick bättre. Birka var inte riktigt lika stressad. Rastade henne 20 min innan i hopp om att hon skulle göra sina behov men inte då.. När vi gick en runda alla kunde hon ej hålla sig mer, konstigt hon kan stressa upp sig så hon ej vill göra sina behov..
Idag var Birka mycket lugnare i gruppen och vi övade på några nya skyltar o några gamla.. Tycker Liten skötte sig så bra hon kunde trots hon lätt blir o fokuserad för minsta lilla som skrämmer henne.
 
Nu har vi en vecka på oss att öva lite på de gamla o nya skyltarna. Birka tycker det är jätte kul.. Skyltarna var dock något otäcka när det regnade på dem. hehe 
Får hoppas man hinner bort till bruks o öva ngn dag.. Annars får vi väl köra lite hemma o på jobbet iaf. :)
Nu sover Birka sten hårt.. Funderar själv på att gå å lägga mig snart.. Imorgon blir en fullspäckad dag o jag har gjort de igen.. Bokat två saker samtidigt som jag ej vet hur jag ska lösa.
 

Kommentera här: