Hemska elaka värld.. Saknaden är enorm!

Ja de ä väl såhär man ska må? I Tisdags fick jag åka akut till veterinären med King som var slö o benet svullnat upp på. Jag trodde han blivit orm biten eller ngt efterdom de svullnade upp så. Men sen kände vi att han även luktade lite illa.
Väl hos veterinären blev allt värre o värre. King skrek av smästa ständigt o veterinären hade ett akut kejsarsnitt så King skrek i smärta onödigt länge. När hon kom visade det sig att det var ngt inre som spruckit och det var därför han luktade hemskt. :( Var inget att göra utan att avsluta hans lidande. :´( Vi vet inte än idag vad det var utan bara att han skulle dött själv om vi ej avslutat lidandet. 
Min King jag hade gjort allt för att ha han kvar. Så mkt vi gått igenom tillsammans o han har under en stor del av mitt liv varit min enda riktiga vän. :( Jag har inte sovit alls bra dessa nätter o om dagarna mår jag skit. Fick över 7 år med denna underbara hund. <3 Men nu är jag lämnad kvar i denna grymma elaka värld. O jag hör hans skrik i smärta hela tiden o inget kunde jag göra åt de.
Jag är glad att jag har Fredrik utan honom hade jag inte klarat av detta, vilket jag hoppas jag gör. Undrar om jag någonsin kommer ut ur denna depprision? Menar de var hårt innan men nu känns de bara värdelöst! King som alltid krupit upp jämte en i soffan både bra o dåliga dagar o puttat upp ens arm med nosen. <3
Önskar jag kunde vakna upp o insett att allt bara varit en Mardröm!!!
 
Birka fyller år idag. Kommer tyvärr ej bli så mkt till kalas då jag ej orkar. Men hon ska få ett gott ben o en ny leksak iaf. 
 
KING MIN FINA KING. SAKNAR DIG!


 
 
 

Kommentera här: